Wikia

Alchemist
Alchemist
Zorgt jouw obsessie voor bloemen ervoor dat de vrouwen eerder van je wegrennen dan dat je ze aantrekt? Nou leer je obsessie te controleren door middel van alchemie.

Dit is een heel speciaal beroep, omdat het elementen van verzamel en van vervaardig beroepen heeft. Je kan geen magische drankjes maken totdat je op je knieën gaat om bloemen te plukken. Dit betekent dat je een boel geld kan besparen voor materialen, maar aan de andere kant, alchemie kost veel meer tijd dan andere beroepen. Maar al die lange dagen worden beloond met een goed inkomen. Je zult leren hoe je verschillende drankjes moet maken, en ze zal nooit een te kort aan kopers hebben.

Maar wees niet te blij, want de competitie is veel zwaarder dan eerder. Iedereen kan tegenwoordig een alchemist worden, vanaf het moment dat ze in Incarnam aan komen. Daarom kan het komen dat je sommige van je drankjes heel laag moet verkopen. Sommige materialen zullen steeds zeldzamer worden als meer alchemisten ze plukken. Maar wees niet bang, want na een week vechten om de beste materialen, kan je eindelijk je favoriete drankjes brouwen.

Verkrijgen van BeroepEdit

Er zijn twee manieren om het beroep alchemist te krijgen. De eerste manier is het makkelijkst, want voor de tweede manier moet je P2P zijn. Ben je dat niet, moet je dit beroep dus leren in Incarnam.

GereedschapEdit

WerkplaatsenEdit

VerwerkenEdit

Zie Alchemist/Recepten

Verzamelen/PlukkenEdit

Zie Alchemist/Plukken