Wikia

Enutrof
125px-Enutrof male 100px-Enutro 125px-Enutrof femal
Enutrof's volgers zijn in staat om de machtigste items van het Amakna universum te ontdekken. De goede schattenjagers zijn geen geboren vechters, maar ze kunnen, met de tijd, een geduchte tegenstander worden dankzij hun uitrusting.

Enutrofs zijn een combinatie van schatzoekers, een bezweerders klasse, en een ondersteunings klasse.

Ze hebben aanvallen van alle elementen, van hoge water schade met Slachtende Schep tot AoE aarde met Ophoping.Ze hebben ook verschillende support spreuken, zoals Onhandigheid en Grote Onhandigheid die respectievelijk MP en AP ontrekken.

Vele spelers zien hen als drop farmers, maar ze kunnen echter goed hun mannetje staan in een gevecht.

Karakteristieken Edit

Rate 1:1 2:1 3:1 4:1 5:1
Vitality Vitaliteit 1~∞ - - - -
Wisdom Wijsheid - - 1~∞ - -
Strength Kracht 1~100 101~200 201~300 301~400 401~∞
Intelligence Intelligentie 1~20 21~40 41~60 61~80 81~∞
Chance Kans 1~20 21~40 41~60 61~80 81~∞
Agility Behendigheid 1~20 21~40 41~60 61~80 81~∞

Wapen bonusEdit

Wapen Bijl Boog Dolk Hamer Pikhouweel Zijs Schep Staf Zwaard Stok
-10% -10% -10% -5% -10% -10% 0% -10% -10% -10%

Scheppen passen het best bij de Enutrof omdat ze hoge Kans vragen om te gebruiken en sterke Waterschade aanrichten. Helaas, een goede Water schep voor de lagere levels is moeilijk te bemachtigen, dit maakt het dus moeilijk om met de Kans opbouw te beginnen. Aan de andere kant, goede Hamers kan je op alle levels gemakkelijk vinden, waardoor het een aantrekkelijk alternatief wordt die het beste past bij Kracht en Intelligentie opbouwen. Hamers hebben ook AoE schade.

Klasse SetEdit

De klasse set voor Enutrofs is de [http://www.example.com verwijzingstekst] sets

Levelen Edit

Zie de algemene Leveling Guide.

Trivia Edit

Enutrof omgedraaid krijg je fortune, dat geluk betekent.