Gebieden > Incarnam
Incarnam3

Incarnam, het vliegende dorp

Incarnam is het beginnersgebied waar alle nieuwe spelers uitkomen. Vroeger was dit Tailena's gids, maar sinds update 1.18 is dit Incarnam geworden. Hier leer je alle vaardigheden die je later in het echte spel nodig hebt. Je leert hier bijvoorbeeld een beroep, je leert vechten, missies doen en met andere spelers om gaan. Er zijn vijanden met verschillende levels, en er is een kerker.

AlgemeenEdit

Eerste stappen

Tempelincarnam

Tempel van Incarnam

Als het spel begint met een nieuw character, dan kom je op een eiland dat boven Astrub vliegt. Dat is natuurlijk Incarnam. Voordat je echt in Incarnam komt ben je achter een tempel, waar een paar mentoren je de basis van het spel uitleggen. Als je hiermee klaar bent kom je in Incarnam zelf, waar je de dingen die je net hebt geleerd kan oefenen. Om je daarna nog door het spel te leiden, zijn er een aantal missies die samen de 'main story' vormen. Deze zal je alle uithoeken van Incarnam laten zien. Hier wat punten om Incarnam in te komen:

  • Om de tempel uit te komen moet je met Ganymede Yalpot en volg de instructies op. Als je klaar bent zal de hij blijven in de 'main story' missies.
  • Ga de tempel uit om het avontuur in Incarnam pas echt te laten beginnen.

Beperkingen
Ondanks dat Incarnam een hele goede plek is om het spel te leren en je character sterker te laten worden, zitten er ook een paar nadelen aan. Deze nadelen zijn gelukkig niet heel erg groot.

  • Je kan hier blijven zolang als je wilt, maar na level 16 kan je geen missies meer doen, en kan je niet meer vanaf Astrub terug naar Incarnam reizen.
  • Je er geen Belasting ontvangers van een Gilde neerzetten.
  • Je kan geen andere mensen aanvallen.

Verlaten en terugkomen
Je kan Incarnam per luchtballon verlaten, waarna je uitkomt bij het standbeeld van jouw god in Astrub. De luchtballon is te vinden op (9,3) waar je met Ganymede Ylfot moet praten. Na een filmpje waar je ziet hoe je luchtballon vertrekt kom je veilig aan. Als je eenmaal in Astrub bent, en je wilt graag terug, moet je weer naar je standbeeld. Klik erop en je krijgt de optie om terug naar Incarnam te gaan. Maar let wel op, als je voorbij level 15 bent kan je niet meer naar Incarnam gaan.

Doodgaan
Als je doodgaat in Incarnam ga je naar de plaats die je het laatst opgeslagen hebt. Dit kan een Zaap, jeugdbron, tempel of standbeeld zijn. Je kan dus ook uitkomen in Astrub als dat je laatste opslagpunt was. Als je level 5 of lager hebt, kan je naar (-1,3) of (1,5) om de Jeugdbron te gebruiken. Hierdoor krijg je makkelijker je healthpoints terug.

MissiesEdit

In Incarnam kan je redelijk wat missies doen om je weg te vinden of om gewoon om ervaring op te doen. Er zijn een aantal missies die elkaar opvolgen en een soort verhaallijn vormen, maar ook losse missies:

  • Guided tutorial: twee missies die nog in de tempel plaatsvinden, waarbij Ganymede Yalpot je zal leren hoe de basis dingen werken en hoe je moet vechten.
  • Main story: deze begint nadat je de tempel uit bent, en hier zal Ganymede Yalpot je door heel Incarnam sturen om dingen te ontdekken en doen.
  • Losse missies: missies die personages op geven en die niet in verband staan met de main story en vaak niet nog worden gevolgd door een andere.

Wil je een overzicht van alle missies in Incarnam, kijk dan bij: missies

BeroepenEdit

In Incarnam kan je een van de vier basisberoepen leren: boer, houthakker, visser of alchemist. Om een van deze beroepen te leren moet je naar Opzichter Ikul die buiten de herberg staat (3,3). Hij zal je laten kiezen welk beroep, waarna anderen je helpen met kleine missies. De werkplaats voor alle vier de beroepen is te vinden in een gebouw aan de herberg. Als je spijt hebt en toch een ander beroep wilt, moet je praten met Gilles Caper, in de werkplaats.

PlaatsenEdit

Relieken van de godenEdit

In Incarnam heeft elke god een reliek achtergelaten dat symbool staat voor hem en zijn krachten. Achter elke god schuilt een heroïsch verhaal, en de standbeelden zijn een plek voor dat ras om te bidden. Bij de palen naast de relieken staat een uitgebreid verhaal over de god en zijn heldendaad.

Sramsrelic

Sram's reliek

  • Cra's Apple: appel (1,-2)
  • Ecaflips Die: dobbelstenen (8,1)
  • Eniripsa's Flask: fles (-2,6)
  • Enutrof's Pick: pikhouweel met Kama munten(8,2)
  • Feca's Staff and Shield: staf en schild (9,0)
  • Iop's Sword: zwaard (-1,-1)
  • Osamodas Forked Tails: gevorkte staart (2,9)
  • Pandawa's Pint: bierpul (5,2)
  • Sacrier's Spikes: stekels (-1,7)
  • Sadida's stekelstruik (-1,4)
  • Sram's Skulls: zwaarden en een grafsteen met doodshoofden (7,4)
  • Xelor's Sandglass: zandglas (-1,2)

TriviaEdit

De naam Incarnam komt waarschijnlijk van het latijnse woord 'incarnare' wat incarneren betekend. Dit is de plek waar de karakters echt worden.